KKK - Internet

Võidud internetis

Võitsin, aga võidusumma ei ole pangakontole laekunud?
Võidud makstakse Eesti Loto interneti keskkonna kasutajaks registreerimisel määratud pangakontole 10 tööpäeva jooksul. Kui loosimisest on möödunud 10 tööpäeva ja võidusummat pangakontole pole laekunud, siis kontrolli üle oma andmed Eesti Loto internetikeskkonnas. Kui andmed on parandatud, siis palun anna sellest teada Eesti Loto klienditeenindusele e-kirja teel klienditugi@eestiloto.ee

Kuidas saan võidu kätte, kui ostsin pileti internetist?
Internetist ostetud lotopiletiga saadud võit suuruses kuni 2 000 eurot kantakse 10 tööpäeva jooksul automaatselt mängija mängukontol märgitud arvelduskontole. Selleks, et võidetud summa arvelduskontole laekuks, peavad mängija mängukontole märgitud arvelduskonto andmed olema korrektsed. Suuremaid võite saab lisaks Eesti Loto kontorile vormistada ka digitaalselt.
Vaata lähemalt, kuidas võitu digitaalselt vormistada.

Kui minu pileti eest maksab keegi teine, kuhu läheb võit?
Võit kantakse kasutajaks registreerimisel sisestatud kontole.
 
Minu internetist ostetud Bingo loto pilet võitis. Sain oma e-mailile võidu kohta kaks erineva summaga teadet. Miks?
Võiduteade saadetakse Teile iga võidu kohta eraldi. Näiteks kui olete võitnud Bingo lotoga nii nurkade- kui ka diagonaalidemängu, siis saate selle kohta ka kaks teadet. Sama kehtib ka siis, kui mängite mitme väljaga Vikinglottot. Näiteks, kui Teie ostetud viie mängureaga Vikinglotto piletil võitis kolm rida, siis saate ka kolm võiduteadet.

Kui võidan suurema summa, kuidas ma siis oma võitu tõestan?
Kuivõrd kõik Teie andmed on elektrooniliselt olemas, peab suurema võidu vormistamiseks Eesti Lotosse tulema kehtiva isikut tõendava dokumendiga (id-kaart, pass, juhiluba). Muid tõestusmaterjale vaja pole.
 
Kui valida võidust teavitamiseks sms, siis kas see toob mingisuguseid lisakulutusi mängijale?
Jah, sõnumi hind on 0,19 eurot.
 

Loteriipiletid internetis

Kas Eesti Loto kodulehelt piletit ostes pean tasuma ka panga ülekandetasu?
Sõltuvalt pangast ja mängija panga paketist võib pank küsida ka ülekandetasu.

Kas saan Eesti Loto kodulehel mitme pileti eest korraga tasuda?
Jah, saab. Iga pileti ostul lisatakse pilet ostukorvi. Kui enne maksmist minna uuesti “Mängima” lehele, saab lisaks osta uusi pileteid. Kui kõik soovitud piletid on ostukorvi lisatud, saab asuda piletite eest tasuma.
PS! Kohe peale sisselogimist on üleval menüüs punkt “Ostukorv”, kus on näha kõik varasemalt ostukorvi lisatud piletid. Ostukorv tühjeneb automaatselt kohe peale piletite eest tasumist või ostukeskkonnast välja logimist.

Ostsin internetist pileteid, kuid pärast maksmise sooritamist andis pank teate tehniline viga. Nüüd kontrollides on minu arvelt pangas siiski raha võetud aga pileteid 'Piletid' all ei ole ja ostukorv on tühi. Mida teha?
Kahjuks ei ole kogu pileti interneti teel ostmise protsess Eesti Loto kontrolli all. Interneti teel pileti ostmisel suunatakse mängija panka ning tagamaks pangatehingute privaatsust ei ole Eesti Lotol võimalik kontrollida Mängija edasist tegevust makse sooritamisel ega ka panga tegevust. Pileti ostu kinnitamisel (tellimuse kinnitamiseks peab Eesti Loto infosüsteemi jõudma panga kinnitus vastava tehingu sooritamise kohta) jääb Eesti Loto sõltuma Mängija, interneti panga keskkonna haldaja ja interneti ühenduste pakkujate teenustest. Seetõttu on tõesti võimalik, et kõik interneti teel esitatud ostutellimused ei saa täidetud. Mittetäidetud tellimuste raha aga tagastatakse alati mängijatele tingimusel, et mängija teatas juhtunust Eesti Lotosse tel. 6 502 030 või klienditugi@eestiloto.ee.

Kuidas ja kust on võimalik vaadata oma pileteid?
Logi sisse ja vali link Minu piletid.

Kas on võimalik pileteid välja printida peale nende eest tasumist?
Ei ole, Eesti Lotol on ainukesena õigus on-line loterii pileteid trükkida Eestis. Internetist saab välja trükkida pileti koopia, kuid see koopia ei ole aluseks võidu maksmisel. Kui soovite mingil põhjusel pileti originaali, siis palume tulla selleks Eesti Loto peakontorisse Hallivanamehe 4, Tallinna.

Kui ostan pileti internetist, kas pean selle hiljem ka terminalist välja võtma?
Ei pea.
 
Unustasin oma kasutajanime või salasõna, mida nüüd teha?
Kui oled unustanud kasutajanime või salasõna, siis saad Mobiil-ID või ID-kaardiga sisselogides „Minu konto“ all oma salasõna muuta ning kasutajanime näha (kord juba valitud kasutajanime muuta ei saa).
Kui sul ei ole Mobiil-ID või ID-kaardi kasutamise võimalust, vali sisselogimise aknas “Unustasid salasõna?” ja seejärel avaneval lehel “Pole ID-kaarti ega Mobiil-ID-d. Logi sisse sulle sobiva pangalingi kaudu ja muuda salasõna“. Tutvu ka salasõna reeglitega.
Kui su konto lukustub, sest oled sisestanud vale salasõna juba viis korda järjest, siis saad Mobiil-ID või ID-kaardiga siiski sisse logida. Salasõnaga sisselogimiseks pead ootama 30 minutit (ka siis, kui oled salasõna ära muutnud). 

Kas ma pean avaldama oma tegelikke andmeid?
Jah, kui soovite oma võitu kätte saada.

Kuidas muuta nime oma mängukontol, kui mu perekonna nimi on muutunud?
Nime saab mängukontol muuta, logides sisse ID-kaardi, Smart-ID või Mobiil-ID-ga. Sisselogimisel mängija andmeid kontrollitakse, kuvatakse parandamist vajavad andmed ja seejärel saab mängija muudatuse kinnitada. Kui ID-kaardi, Smart-ID või Mobiil-ID-ga sisselogimine ei ole võimalik, saab nime muutmiseks kasutada valikut „Unustasid salasõna“. Seejärel saab kinnitada nime muutmise ka panga kaudu (pangas peab mängijal olema registreeritud uus nimi).

Kas ma saan ostetud pileti tühistada?

Internetist või m-loto kaudu ostetud piletit ei ole võimalik peale ostu kinnitamist /makse sooritamist tühistada.

 
See veebileht kasutab küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt